Jag dör!

Datum 2010-08-09 | Tid 18:57:41



Jag tror jag kommer dö! När jag och Martin hade varit och handlat och var på väg hem stannar en man oss. Han berättar att han är ifrån Lokaltidningen (en tidning som vi i mellanskåne får) och går runt och frågar personer lite frågor till tidningen. Han undrade om han fick ställa frågorna till någon av oss och ja det gick bra tyckte jag. Enda tills Martin kläcker ur sig att jag kan ställa upp.

Det var helt normala frågor så som vad jag sysslade med just nu och vad jag ska göra till hösten och sen lite om olika favoritsaker jag har. Det dummaste svaret jag gav var när han undrade vad som var det bästa med Eslöv. Jag bara "Boms glassbar på sommaren. Haha, kom jag inte på något bättre? Nu tror folk att jag hänger där så fort där är öppet.

Jag hoppas ingen av mina släktingar öppnar tidningen eller tänker på att titta vem som blivit intervjuad. Det räcker att en enda person ser det och sen vet hela släkten om det och jag kommer bli nerringd. Nu är jag glad att jag inte är med förrän nästa onsdag. Ska se om jag kan ta en bra bild på det och lägga upp här så att ni också får se.


Måste vara knäpp som ställer upp på sådant här!


Kommentarer
Postat av: emma

haha men glass är ju gott ;)



hmm det lät inte alltför kul med den tentan nej, men det fixar du!

2010-08-09 @ 20:50:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Kåre S, Lokaltidningen

Hej, länken till enkäten med dig kommer upp på vår sajt i början av nästa vecka (w 33) och i papperstidningen onsdagen den 18 augusti. (Och Boms glass är aldrig fel!). Hälsa Martin!

2010-08-10 @ 14:33:19
URL: http://www.lokaltidningen.se/mellanskane

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0