Lång dag

Datum 2010-08-30 | Tid 18:53:40
Hemma och mätt. Har varit en lång dag men den har varit ganska rolig ändå. Åkte in tidigt till Malmö för att handla present åt systersonen som fyller fyra på söndag. Givetvis var Jessica också med annars hade jag aldrig hittat till Toys R Us. Efter det gick vi och åt på Jensens Böfhouse. God mat och ritkigt trevlig personal. Går gärna dit fler gånger. Dags för skola sen ju.



Var helt okej där men kände att läraren som pratade inte hade någon vidare koll på någonting. Han dillade något om att vi ska skriva en magisteruppsats men vi har hela tiden hört kandidatuppsats. Får väl se hur det blir med den saken. Skulle haft en föreläsning till men vi struntade i den då vi redan vet hur man söker böcker på biblioteket. Åkte istället till Burlövs center där jag blev två behåar rikare men 888kr fattigare. Ja, kan man inte handla i en vanlig affär på grund av sin storlek så har man inget val. Då får det bli Triumph.



När jag kom tillbaka till eslöv gick jag och beställde mat. Blev kebabrulle för Martin och grekisk sallad för mig. Riktigt gott. Ikväll blir det Fångarna på fortet och popcorn, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0