Lugn och nervös, allt i ett

Datum 2010-08-24 | Tid 18:24:59
Nu har jag läst och skrivit hur mycket som helst idag. Jag känner mig nöjd över det jag gjort men läraren kanske inte alls håller med mig. Nu när jag sammanställt allt på datorn är det bara för mig att sitta och läsa det om och om igen för att memorera så mycket som möjligt till fredag.

Igår var jag hur lugn som helst över tentan och var så säker på mig själv idag är det tvärtom och jag är jättenervös och osäker. Undrar hur jag känner det imorgon? Klarar jag inte det denna gången heller så får jag helt enkelt ta det då och ordna ett annat sätt att lösa det på. Jag ska ta min examen i januari det bara är så!!



Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hoppas tentan gick bra!

2010-08-25 @ 09:07:12
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0