Massor

Datum 2010-08-29 | Tid 08:17:55
Min tanke var att jag skulle blogga igår när jag kom hem men jag fann inte motivation till det och det satt minsann i hela dagen och kvällen.

Jag hade riktigt trevligt i fredags. Dock var vi nog alla lite sega för det var ingen som drack särskilt mycket men man kan ha roligt utan alkohol. Jag smakade ett riktigt gott vin. By the river hette det. Givetvis är det ett vitt vin för rött dricker jag aldrig mer igen. Inte det att det inte är gott utan det är för jag har rätt hemska minnen ifrån röd vin. Vill ni veta vad som hände så får ni fråga ;).

Kom hem igår vid två tiden. Lagom att komma hem då tycker jag. Lagade mat, spaghetti och köttfärssås blev det. Har inte ätit det på hur länge som helst så det var riktigt gott. Äter inte sånt på sommaren för jag tycker inte det passar.

Idag ska jag göra något med mamma och pappa. Vet inte riktigt vad bara. Kanske ska vi storhandla mat till mig. Jag betalar det givetvis själv. Så bortskämd är jag inte men det är bra att pappa kan köra ;).

Bilder från festen kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0