Min nya mobil <3

Datum 2010-08-23 | Tid 21:42:33
Då var denna dag snart slut. Tycker den har gått himla fort faktiskt. Har gjort en massa saker idag också ju. Måste bara säga att jag älskar min nya mobil men jag har även kvar den gamla.

Nu ikväll har jag och Martin tittat på Fångarna på fortet. Jag tyckte absolut att rätt lag vann. Ska bli kul att se hur det går lagen imorgon då är det Idol mot Lets dance. Jag hejjar på Lets dance faktiskt.

Ska snart gå och sova hade jag tänkt. Får se lite vad som händer imorgon, har ingenting planerat än så länge men jag är alltid öppen för förslag.

Hur ser din dag ut imorgon?

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vad roligt att du har fått mobilen :D hoppas den är nice!

2010-08-24 @ 14:06:29
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0