Pluggandet går inte så bra

Datum 2010-08-22 | Tid 15:26:18
Har inte gått så bra med pluggandet som det borde ha gjort. Jag bestämde mig för att se ett avsnitt av Sex and the city när jag åt frukost men det slutade med jag såg klart säsong tre, alltså sex avsnitt. Efter det var jag ju tvungen att surfa lite.

Så när jag väl bestämde mig för att börja läsa så tänkte jag kolla igenom bokens kapitel för att se om det fanns några jag kunde hoppa över. Fick ihop sex kapitel att läsa men redan i början struntade jag i två för jag insåg att de nog inte skulle ge någonting. Har nu läst ett och ett halvt kapitel men jag måste läsa klart kapitlet jag håller på med idag. Synd bara att alla kapitel är så långa. vem orkar läsa 30 sidor i sträck när där är en massa konstiga termer med mera? Det är ju inte alls som att läsa en roman eller deckare precis.

Måste verkligen skärpa till mig nu i veckan för tentan är på fredag. Jag hoppas jag får ett vettigt svar från läraren på frågan om hur man ska göra när det är dags att referera. Jag blir glad om han säger att vi inte behöver göra det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0