Så snygg

Datum 2010-08-31 | Tid 19:30:21
Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Satt i fem timmar med projektplanen men färdiga blev vi. Nu är den inskickad till läraren så nu väntar hennes eller deras omdöme och sedan får vi förhoppningsvis en ny handledare med. Var ju hos frisören idag och jag tycker själv att jag blev supersnygg. Lite ego måste jag få vara ibland.

Här kommer bilder. Vad tycks?



Framifrån!


Bakifrån!


Blev inte den stora kontrasten som Victoria Beckham hade men det var för att jag hade lite för kort hår allra längst fram. Detta är i alla fall början på den frisyren och jag är så nöjd. Denna kommer jag nog behålla ett tag.

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ååååh vad fin du blev!! jättebra passa du i nya frisyren :D

2010-09-03 @ 10:16:48
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Karin, Mamma- och fotoblogg

Jättefin färg i håret! :)

2010-09-03 @ 13:25:41
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0