Tentadags

Datum 2010-08-27 | Tid 06:40:52
Dagen D är här. Det är dags för tenta om lite mer än två timmar. Kan inte riktigt beskriva hur jag känner mig. På något sätt är jag ändå ganska lugn men samtidigt känns det som storm i magen. Gäller att jag är fokuserad på det jag ska göra nu och inte tänka på en massa annat. I och med att jag redan vet vad jag ska ha för aktiviteter så kommer den delen gå ganska snabbt. Förra gången jag gjorde denna tenta visste jag ju inte att man skulle skapa aktiviteter och då var jag tvungen att komma på något snabbt på plats. Jag tror det var det som sumpade min chans.

När jag är klar med tentan tar jag tåget till landet nämligen Örkelljunga och Martina. Brukar skoja att Eslöv är storstan och Örkelljunga landet. Blir lite fest ikväll och det passar ju bra för att fira att tentan är gjord.

Mina pengar kom idag så jag har betalt alla räkningar. Ska bara fixa ett tågkort och sedan ska jag ju betala frisören när jag fixat håret. Tycker ändå det är ganska bra att jag får över lite mer än hälften av vad jag fick in med tanke på att jag hade lite fler räkningar nu från saker jag beställt från nätet.


Kan inte fatta att jag varit så smal!

Nu måste jag äta frukost och göra mig klar. Vi hörs när jag sitter på tåget!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag förstår hur du känner dig, jag tycker det är jättejobbigt att kolla på bilder från förr när man var smal och snygg :D haha!

2010-08-27 @ 12:20:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0