Träna

Datum 2010-08-21 | Tid 08:15:55
Har redan hunnit läsa lite till i boken och nu har jag bara ett och ett halvt kapitel kvar. Sedan är det dags att påbörja nästa bok. Ska träna lite nu emellan tänkte jag, vill ju inte riskera att gå upp igen nu när jag gått ner lite. Tror att kag ska träna till ett avsnitt av SATC .

Är lite sugen på att jogga ute i Snärjet men det är bara så långt dit. Får se om jag orkar ta mig ut där en dag. Den rundan är på fyra km men ut dit är det minst två km.

Nej, dags att ta på sig skorna för att trampa lite på crosstrainern.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0