Träning

Datum 2010-08-16 | Tid 17:50:06
Har inte skrivit här idag men har inte funnits så mycket att säga. Jag har legat och tittat på Vänner en stor del av dagen samt att vi gick och handlade mat innan. Nu ikväll har jag tränat, blev 20 min på min crosstrainer och 60 situps. Var inte den hårdaste träningen men jag måste träna upp mig lite innan jag ökar på. Nu ikväll blir det fortsatt lugnt för att imorgon påbörja tentaplugget.

Vad har ni haft för er idag?


Ungefär såhär ser jag ut när jag tränar om inte ännu värre haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0