Träning

Datum 2010-08-05 | Tid 08:40:44
Nu på morgonen har jag varit duktig tycker i alla fall jag. Jag har tränat. Blev 20 minuter på crosstrainern och 60 situps. Kanske inte den hårdaste träningen på det sättet men nu har jag inte tränat på länge och ätit på tok för onyttigt ett tag. Får börja lite lugnt och sedan öka på. Nu ska jag lyckas gå ner i vikt. Är slut på alla onyttigheter och så ska jag träna varannan dag. Låter bra va?



Denna bild är nästan ett år gammal. Där såg jag smal ut. Vilket jag tyvärr
inte gör längre :/.


Kommentarer
Postat av: ronja

fin bild :)

2010-08-05 @ 09:49:03
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0