Dilemma

Datum 2010-01-29 | Tid 19:11:10
Jag har ett stort dilemma just nu. Vill inte riktigt än avslöja vad det rör sig om då jag inte vet hur det blir och det är inte alla inblandade som vet än. Jag kan säga som så att det rör sig om en viktig sak och mitt beslut kommer påverka utgången antingen positivt eller negativt. Antingen följer jag mitt hjärta och då finns det en stor risk att utgången inte blir så bra eller så följer jag min hjärna och utgången blir betydligt bättre. Går jag efter min hjärna kommer någon med all säkerhet att bli sårad men om jag går efter hjärtat kommer jag få en jobbig period i mitt liv.

Vad hade ni gjort? Följt ert hjärta eller er hjärna?


Kommentarer
Postat av: Marielle

det beror vad saken gäller .... i vissa fall ska man följa sitt hjärta, i andra fall sin hjärna

2010-01-29 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0