Engelholms revyn

Datum 2010-01-30 | Tid 08:18:43
Godmorgon alla söta! Idag mår jag lite bättre och tur är det med tanke på vad jag ska göra ikväll. Ikväll ska jag nämligen till Ängelholm och se Engelholms revyn med min vän Sarah. Ska bli riktigt roligt och det var ett tag sedan jag träffade henne.

Innan jag åker dit finns det säkert saker att göra här hemma som att diska. Tyvärr är det ingen rolig syssla men det behövs ju. Får väl kompensera det med lite sång sedan kanske haha. Då blir jag iallafall på bättre humör.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Åh, tack så mycket :) Och ja det håller jag med om :)

2010-01-30 @ 09:40:27
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja jag med :/ men dröjer några månader innan vi får 20 + på mätarn ;/ tyvärr! hoppas allt är bra idag!

2010-01-30 @ 09:46:29
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0