!

Datum 2010-01-02 | Tid 22:23:43
Känner att jag måste gå och lägga mig nu, dels för att jag är trött och sedan för att orka upp ganska tidigt imorgon. Måste plugga och det gör jag bäst på morgonen. Har märkt det nu enda sedan julhelgen att jag har varit uppe sent och heller inte kommit upp förrän vid nio. Då får jag inget gjort! Konstigt men sant. Kom ju fram till att jag var knäpp i förra inlägget, nu stärker jag bara den faktan ytterliggare. Kanske ska göra upp en lista över alla saker knäppa saker jag gör. Vad tror ni om det?

Skulle vilja ligga och läsa lite innan jag går och lägger mig men då jag läst ut boken jag höll på med så vet jag inte vad jag ska börja med härnäst. Fyra olika alternativ och inget känns helt lockande.. får fundera på det tills imorgon.

Vi hörs imorgon kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ajdå, hoppas du känner dig bättre snart!

2010-01-03 @ 02:42:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0