Här igen

Datum 2010-01-03 | Tid 18:50:11
Nu är jag här igen, har träffat en kompis nu ikväll och det var trevligt. Pratade om en massa saker som vanligt men ibland behövs det. Ska bara ta det lugnt ikväll så jag kan vara på topp imorgon när jag ska träffa den bästa! Hoppas jag vaknar så pass tidigt att jag hinner plugga lite innan jag sticker för tvivlar starkt på att det blir något när jag kommer hem igen.

Tror jag ska lägga mig i soffan nu och se någon mysig film, utan godis och liknande som det blivit de senaste dagarna. Ska dra ner på det rejält så jag kan komma i bättre form, känner att det behövs. Får se hur det går!

Vad händer hos er ikväll?

Kommentarer
Postat av: erika

fin blogg ! :D

2010-01-03 @ 19:10:55
URL: http://partyprisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0