Jaha

Datum 2010-01-01 | Tid 17:12:18
Jaha då var det kväll igen, dagen har verkligen gått snabbt och ändå har jag inte gjort något vettigt alls. Har inte mått så bra och att bara ligga i soffan och läsa har passat mig alldeles utmärkt. Nu ska jag snart äta lite från maten som blev över igår, är egentligen inte hungrig men får väl ändå ha något i magen.

Imorgon måste jag se till att börja plugga på allvar så att jag kan bli klar någon gång. Som vanligt drar jag alltid ut på det till sista stund. Ska se om jag kan bli klar i helgen men om jag känner mig själv rätt har jag inte den disciplinen. Tyvärr!

Glömde fråga innan, gav ni några nyårslöften?
Själv gjorde jag inte det då jag vet att det kommer vara svårt att hålla men får se om jag ändå lyckas.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0