Skola+Csn

Datum 2010-01-19 | Tid 08:49:55
Idag fick jag in mina pengar från Csn men tyvärr försvinner ju nästan hälften direkt :/. Ingenting är gratis. Ska dock försöka unna mig något fint denna månaden och spara undan lite pengar. Eftersom vi inte får så mycket pengar i maj är det bäst att spara lite.

Skola idag igen men är bara två timmar sedan är jag ledig fram till fredag. Tror nog man måste plugga lite trots allt. Bara jag får mina böcker jag beställt så hade det gått bra.

Ska handla idag med, kylskåpet är nästan tomt. Hade velat träna med men vet inte om jag hinner, är inte hemma förrän fyra och träningen börjar sex. Ska hinna handla och gärna äta något litet men inte för tätt inpå träningen. Får väl se hur det blir.

Vaknade klockan sju imorse av ett konstigt ljud. Trodde först att någon försökte göra inbrott i huset intill, men så var inte fallet. Det var bara killarna som fixar till ett hus på bakgården. Var de tvungna att börja så tidigt?

Nu ska jag ta mig något att äta så jag har gjort något vettigt idag iallafall.

Vi hörs innan jag sticker till skolan!


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja men det blir billigast så ;/ haha! hoppas du får en fin tisdag! :) kram

2010-01-19 @ 10:33:31
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst e det tråkigt man inte får så mkt av csn? man klarar sig alltid precis, och kanske kan gå till frissan eller unna sig något, men man kan inte göra allt en månad man måste tänka hela tiden! tycker man kunnde fått typ 10.000 när man ändå ska betala tillbaka det så! vill träffa dig snart, hade varit roligt! :-)

2010-01-19 @ 12:52:23
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur går det i skolan idag? (:

2010-01-19 @ 13:33:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hoppas du får en fin dag :)

2010-01-20 @ 10:24:21
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0