Tung skoldag

Datum 2010-01-11 | Tid 17:08:45
Är äntligen hemma igen, kändes som en riktigt tung skoldag idag. Fick iallafall veta lite mer om filmen som ska göras och vi ska filma på onsdag. Vi ska ha en film om årstiderna där vi förklarar vad det är som händer när det blir de olika årstiderna. Behövde inte redigeras så inget märkvärdigt med andra ord. Hade sedan redovisning vilket inte kändes så himla lönt egentligen då vi ska kunna läsa varandras berättelser på internet sedan.

Har varit hemma en timme och har både lagat och ätit mat, här är vi snabba. Vet inte vad som händer ikväll men blir nog rätt lugnt, orkar inte så mycket eftersom jag inte är van att vara i skolan så länge.

Vi hörs förhoppningsvis lite senare!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, visst är det! :D

Låter spännande med den där filmen.

2010-01-11 @ 20:10:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur har din måndag varit snygging? (:

2010-01-11 @ 23:37:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0