I min ensamhet

Datum 2010-07-06 | Tid 22:45:53
Nu blir det några dagar och kvällar i min ensamhet. Sambon min har åkt till sina föräldrars sommarstuga och ska vara där till fredag. Jag hade så gärna följt med men jag jobbar ju. Hoppas bara det går bra att sova själv nu, jag gör ju aldrig det annars.

Var en lika lugn kväll idag som igår. Börjar snart vänja mig vid detta lugna så jag hoppas att det håller i sig hela sommaren. Såg idag på mitt schema att jag får och kan vara ledig den 23e. Ska kanske inte ropa hej förrän samordnaren säger det till mig. Fast om det står fri den dagen så antar jag ju det. Ska nämligen på en familjeutflykt då. Ska bli mysigt att hela familjen inklusive min syster och hennes egna familj följer med.

Ska snart lägga mig, upp imorgon med även om jag har lite sovmorgon.

Tycker du om att sova själv?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

HAHA! :D Så komiskt, hade tänkt ha samma fråga i ett nattinlägg, så nu får jag ta någon annan fråga :P



Jag tycker nog att den i mitten var finast.

Pengar är alltid ett problem tyvärr :S



Och förresten, jag tycker inte om att sova själv. Inte längre iaf. Du då??

2010-07-06 @ 23:25:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0