Ps. I love you

Datum 2010-07-31 | Tid 16:37:37
Har sett på film nu i eftermiddag. Såg Ps. I love you som jag i och för sig sett många gånger redan men den är så bra. Gråter varje gång för den är så sorglig och fin. Boken är dock bättre och inte ens där kan jag hålla tårarna borta. Blir ett litet problem när jag läser den på tåget, får gömma mig bakom boken då haha. Jag är verkligen jättekänslig när det gäller sådana filmer. Det är ju så fint att den döde maken har skrivit brev till sin fru för att hjälpa henne komma igång med livet igen.



Nu blir det nog att diska och laga mat, börjar bli hungrig. Tror vi ska ha kyckling i ugn idag med potatis och någon sås.

Har du sett filmen eller läst boken?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej eller hur. Så tråkigt när man väl planerat och så blir det inte så. Fast det är alltid något som kommer ivägen :S



Jag har varken sett filmen eller läst boken. :P

2010-07-31 @ 16:47:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Nicole Sanzetth

Jag har sett filmen, men det var ganska längesedan så jag minns inte så mycket av den. Minns dock att blev riktigt berörd och att den var bra =)

2010-07-31 @ 22:04:27
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0