37 dagar kvar

Datum 2010-06-29 | Tid 16:52:13
Tycker ändå att det går ganska bra för mig på jobbet. Har tyvärr blivit mycket dötid idag då jag inte fick tag i vårdtagarna som skulle ha städ. Hade tänkt ta ett på förmiddagen för att hinna med allt men blev inte så. Var i och för sig med på mötet de hade men ändå. Så kan det bli ibland och ibland har man så mycket att man inte ens hinner gå på toaletten. Då föredrar jag faktiskt att ha det såhär. Tyvärr blev jag inte klar så snabbt att jag hann med ett tidigare tåg så fick vänta i typ 40 minuter men tiden gick ganska fort. Ska snart laga middag, bara ätit två mackor och en nektarin idag.


Hur har ni haft det i detta underbara väder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0