Arg och kränkt

Datum 2010-06-04 | Tid 19:09:09
Då skulle man kunna tro att det var sommarlov för mig nu men inte det nej. Vår handledare godkände oss inte men vi fick inte underkänt heller. Jag hänger inte med någonstans!! Handledningen blev i alla fall inte som vi tänkt oss och vi har bestämt oss för att byta handledare då vi känner att vi inte fungerar ihop med henne. Verkade inte göra henne något, nästan det som är det värsta. Jag tycker inte att man som lärare säger att det gör varken från eller till om vi byter handledare. Då förstår man ju att hon inte vill ha oss. Vi kände oss kränkta idag men det förstod inte hon. Får se hur det blir har i alla fall mailat kursledaren om detta och jag hoppas vi får byta redan nu.

Blev ett väldigt tråkigt inlägg en sådan här fin dag men så kan det vara. Har inte så mycket mer att säga för känner mig ganska arg.

Hoppas ni har haft en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0