Arg

Datum 2010-06-21 | Tid 07:01:23
Borde vara glad över det soliga väder vi har idag men det är jag inte. Idag ska jag sitta inne och fixa med projektplanen, är så fruktansvärt arg över det så det finns inte. Jag är ännu mer arg över att jobbet börjar nästa vecka. Hinner inte få min sista lediga vecka så nu är det slit som gäller nästan varje dag. Det allra värsta är att jag missar Martins födelsedag. Det var ingen som kunde byta kväll med mig så jag måste jobba då. Kul eller inte men är bara det att jag inte tänker ställa upp eller hjälpa någon annan där i sommar heller. Ska inte byta tur med någon eller jobba en enda dag extra. har ställt upp tillräckligt för dem så. Får ändå aldrig någonting tillbaka. Förstår inte varför jag tackade ja till detta jobb. Beror ju på att man behöver pengar tyvärr.

Måste sätta fart nu tåget mot Malmö går om en timme. Som vanligt är det jag som måste åka dit. Skulle varit skönt om min kompis hade kunnat åka hit ibland med. Får se hur det blir till hösten.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej precis, de tog föraren tack och lov.. :S

2010-06-21 @ 11:00:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. tack för din röst! :)

allt bra med dig idag?

2010-06-21 @ 14:03:25
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas det går bra med projektplanen!! kram

2010-06-21 @ 17:55:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0