Dag 2

Datum 2010-06-29 | Tid 05:17:02
Sov bättre inatt som tur är men det innebär inte att jag är piggare idag. När jag vaknade imorse för att titta på klockan blev jag ganska besviken då jag insåg att klockan var tjugo i fem. Roligt att inse att man måste upp inom tjugo minuter. Hade önskat att klockan bara var tre eller något så att jag fått sova lite till.

Jag undrar vad dagen har att bjuda på idag. Jag har för mig att där inte var jättemycket på turen jag har idag men jag kan också minnas helt fel. Är dag två av 39, det går framåt!

Nu måste jag göra mig klar. Mackor ska fixas och jag ska försöka äta lite frukost.

Hörs ikväll!




En gammal bild på mig! Bara för att jag inte hunnit ta några nya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0