Detta väder

Datum 2010-06-09 | Tid 08:33:10
Jag börjar bli lite trött på vädret som Skåne har. Ena dagen är det varmt och strålande solsken medan andra dagen är grå och regnig. Imorse när jag vaknade så regnade det men nu ser det ut att kunna bli fint väder. Får väl se under dagens lopp. Hur är ert väder?

Annars idag händer inget speciellt tror jag. Ganska skönt, känner inte för att göra något direkt. Som jag sagt tidigare är jag knäpp, jag köpte jordgubbar igår för att jag skulle äta dem då men det glömde jag helt bort haha. Tur för mig kanske för då kan jag äta dem idag istället :).

Pratade med en gammal barndomskompis igårkväll. Har inte pratat med henne på flera år men hon har det jobbigt just nu så jag ställde upp på en pratstund. Är inte så att vi varit ovänner men vi har helt enkelt glidit isär av olika anledningar. Vi båda har fullt upp i våra liv och då blir det lätt så. Får väl bli ändring på det kanske nu när vi bor lite närmre varandra.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: 'M

Vårat väder är perfekt, S O L :D

Hur har din morgon varit?

2010-06-09 @ 10:54:52
URL: http://peaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0