En bild

Datum 2010-06-08 | Tid 09:22:02
Godmorgon alla! Har varit vaken ett tag men det är som vanligt. Drömde konstiga saker inatt, handlade om praktiken och allt var bara så konstigt. Ingenting var som det skulle. Tycker inte om och dörmma sådant.

Ni ska få se en bild på mitt nya hår men de blev inte jättebra och jag har inte fixat håret utan det bara hänger nu.



Som sagt inte den bästa bilden men bättre bild kommer. Shit, vad trött jag ser ut men kan bero på att jag är trött!

Ska köpa lite nya hårprodukter idag. Bara jag hittar något som är bra. Kan ni tipsa om ett bra märke?

Nu ska jag äta lite frukost hade jag tänkt. Sen får vi se vad som händer.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det blev ju fiiint (:

2010-06-08 @ 13:13:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0