Examensfest

Datum 2010-06-11 | Tid 08:56:39
Idag är det en väldigt mulen fredag i alla fall i Eslöv. Hoppas det vänder snart! Eftersom det inte hänt så värst mycket på den timmen jag varit vaken är det lite bättre om jag berättar om gårdagens examensfirande istället.

Det var jätteroligt igår. Vi började på Fellini i Lund med god dricka och så åt vi lite, de hade riktigt god pizza. När klockan närmade sig sju gick vi till systemet för att handla lite cider och skumpa, passade även på att köpa chips, godis, ballonger och ros glittriga serpentiner. Ska det firas så ska det göras ordentligt!!

När vi kom hem till Sarah och NP blåste vi ballonger och gjorde det fint i lägenheten sedan började vi lyssna på musik och dansa. Var väldigt roligt. Blev även lite diskussioner om hur man säger vissa saker. Jag och NP är från Skåne medan Sarah och hennes kompis Charlotte är från Norrland. Bara att erkänna att skånska är riktig svenska som en av Sarahs elever hade sagt :). Klockren kommentar!!

Kom hem vid tolv om jag inte minns fel. Härlig kväll och om sju månader är det förhoppningsvis jag som står för festen!!

Har inga bilder då jag glömde kameran hemma, of course!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt att du inte har så långt tid kvar av utbildningen :)

2010-06-11 @ 11:59:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

ah okej (:



har du en bra fredag nu sötnos?

2010-06-11 @ 13:32:34
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

jotack den är bra (: det blir bara en massa fotboll idag.



vad ska du hitta på ikväll?

2010-06-11 @ 18:05:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

så tråkigt. krya på dig sötnos!

2010-06-12 @ 00:24:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0