Fika i stan

Datum 2010-06-08 | Tid 17:08:12
Skattepengarna kom in idag. Härligt, härligt!! Pengar behövs ju alltid. Synd bara att man inte får in mer pengar denna månad. Fast det ska väl också lösa sig!

Träffade Marielle en stund innan, det var trevligt. Längesedan man gjorde det. Tog en fika i stan och pratade om allt möjligt. Gick sedan för att handla, kom hem med lite mer än det som var tänkt men så blir det ibland. Viktigaste var tvättmedel och hårprodukter till mig.

Måste väl snart börja med middagen men har ingen aning alls om vad vi ska äta. Får se vad det blir!

Vad händer hos er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0