Godnatt

Datum 2010-06-16 | Tid 23:04:05
Dagen och kvällen går mot sitt slut och jag tänkte gå och lägga mig nu. Imorgon väntar delegering i Hässleholm, jag hoppas att det går bra. Denna gång ska jag inte lyssna på en massa information och skriva ett prov utan direkt prata med sjuksköterskan. Jag kommer ihåg det mesta sedan föregående somrar. Blir tredje året där nu och jag hoppas att det är det sista. Förhoppningsvis jobbar jag på en förskola eller så gör jag något annat roligt.

Imorgon fyller min lillebror 18 och han blir helt plötsligt vuxen. Känns jättekonstigt, han är fortfarande liten i mina ögon. Han har till och med bil vilket är ännu konstigare. Det enda han inte får skaffa före mig är barn haha.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

oj det lät inte så roligt nej.



men har ni inte sommarlov nu?

2010-06-16 @ 23:32:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0