Hår - ett dilemma

Datum 2010-06-02 | Tid 08:15:21
Jag är så sugen på att fixa mitt hår med klippning, färgning och lite slingor. Synd bara att det kostar en del, vet inte om jag har råd men är så trött på mitt hår nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Mitt hår är i det stadie nu att det bara hänger. Hade jag vetat med säkerhet att jag får mina skattepengar nästa vecka hade jag ringt nu direkt och bokat tid. Får kanske höra med min sambo vad han tycker.

Ska se om jag får liv i Martin så jag kan rådfråga om håret. Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Bella

vad händer idag då? :D

2010-06-02 @ 13:00:29
URL: http://bellablogg.se
Postat av: emma, julias mamma [foto]

ja verkligen, man kanske kan köpa en av varje tröja?! (A) hahah :D allt bra då?

2010-06-03 @ 07:07:54
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0