Hemma igen

Datum 2010-06-13 | Tid 18:13:47
Har egentligen ingen lust att skriva i bloggen men gör det ändå så ni vet att jag lever. Har i alla fall kommit hem nu och vi hade det trevligt med god mat och så. Tog en tur med bilen och Martins pappa för att kolla in lite olika lägenheter, vi funderar på att flytta för här är så himla dyrt att bo. Hyrorna höjs hela tiden och det är inte rimligt i längden.

Min kamera har dött så kan inte ta någon bild på min outfit. Alltid är det något som strular. Känner mig inte riktigt glad :(.

Ha en fortsatt fin söndag

Kommentarer
Postat av: Madde



Kul att du vill vara med i dagens blogg. Hoppas du får en fin kväll. Kram

2010-06-13 @ 20:01:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0