Jag blir knäpp!!

Datum 2010-06-23 | Tid 11:34:51
Jag blir så knäpp på detta jobb. Usch jag vet att jag gnäller men det blir värre och värre. För en stund sedan så ringde samordnaren till mig och frågade om jag kunde komma in imorgon för att gå bredvid. Nu kan jag imorgon men hade de inte kunnat ringa lite tidigare än dagen innan? Måste även fylla i papper om lön och så för den vill jag verkligen ha. Har lätt gjort mig förtjänt av den så duktig som jag är haha ;).

Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt!


Knäppare bild på mig finns inte!!

Ska om en liten stund gå till tåget. Verkar bli delegering idag! Ska gå lite i stan först för jag tar ett tidigare tåg ifall det är förseningar, var massa försenat igår så. Bäst att vara på den säkra sidan!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha skön bild ;) Ja men det är ju inte så lätt att förstå att det står för smultron,haha. Jag blev lite fundersam då jag tyckte att saften smakade smultron men ändå tog det ett tag innan jag fattade, ibland är man inte alltför smart!

2010-06-23 @ 18:18:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: simone

Du är såå charmig :D Ha en toppenmidsommar gumman! :)

2010-06-25 @ 11:15:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0