Jag i ett nötskal

Datum 2010-06-16 | Tid 09:17:45
Måste bara berätta detta som faktiskt är ganska komiskt. Jag skulle ringa till några olika hyresvärdar i Höör för att höra vad de har för olika lägenheter. Sagt och gjort, jag letar upp listan på dem som finns och ringer till en. Där är någon som svarar men det låter inte som att det är den här hyresvärdens kontor så jag frågar om jag kommit rätt vilket jag inte har. Lägger på luren och tycker det är märkligt att jag slog fel nummer då jag hela tiden kollade vilket nummer dem hade. När jag än en gång tittar så ser jag att det inte är telefonnumret jag slagit utan postnumret som råkar vara någons telefonmummer. Hur dum får man vara?? Var nog inte meningen att jag skulle ringa runt och höra om lägenheter.. Diana i ett nötskal helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad går projektplanen egentligen ut på?

2010-06-16 @ 13:06:27
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0