Jag knäpp? Med all sannolikhet!

Datum 2010-06-05 | Tid 19:08:14
Jag är knäpp! Så sant som det är sagt, jag har hela veckan sagt att jag inte ska göra något märkvärdigt första veckan efter skolan slutat. Utan bara vara hemma och ligga på soffan i princip. Klart att jag kan lämna lägenheten men inte lämna stan. Nu har jag gjort det i en dag och nu känner jag att jag måste göra en massa saker för att jag inte har ro att bara vara hemma. Hur ska jag ha det?

Tänkte visa en knäpp bild på mig som beskriver mitt rätta jag!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det är i alla fall bland det bästa måste jag säga :)



Grilla varje dag kan inte vi heller göra med tanke på elräkningen eftersom vi har elgrill :)

2010-06-05 @ 20:25:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0