Jobbat

Datum 2010-06-24 | Tid 21:02:40
Nu orkar jag skriva ett litet inlägg. Gick hur bra som helst på jobbet idag, gick i och för sig bredvid så var inte så konstigt. Känner mig ganska lugn inför måndag men det kan ändra sig tusen gånger till. Får ju inte lov att berätta så mycket om jobbet eftersom jag har tystnadsplikt. Kan säga som så att vårdtagarna som jag varit hos tidigare kände igen mig. Många av de i alla fall. Alltid roligt!

När jag kom hem så åt vi lite och sen somnade jag faktiskt. Nu är jag vakne men fortfarande lika trött. Har inte vant mig vid att stiga upp tidigt. Var ju ett par veckor sen jag hade praktik och steg upp vid fem.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0