Killers

Datum 2010-06-17 | Tid 23:21:06
Det är filmen vi såg ikväll, i huvudrollerna ser vi Katherine Heigl och Ashton Kutcher.

Såhär beskriver sf filmen:

"En oåtkomlig mördare har gett upp sin brottsliga karriär efter att ha gift sig med sin drömkvinna. Hans hustru har ingen kännedom om hans förflutna, tills de upptäcker att någon är ute efter honom, och att deras närmaste vänner och grannar kan vara de hyrda lönnmördarna".

Tyckte filmen var bra men den var lite segstartad och på ett ställe blev det lite för mycket bilar och skjutande. Jag tycker dock den är värd 3,5 av 5.

Nu ska jag se lite tv innan jag går och lägger mig. Imorgon väntar en rolig dag men mer om det imorgon, titta in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0