Otroligt lugnt

Datum 2010-06-30 | Tid 22:08:02
Jag är redan hemma. Kunde gå en timme tidigare för att det fanns inte så mycket att göra. Om jag hade kunnat välja så hade jag tagit alla som var på min tur efter varandra och då hade jag kunnat sluta halv sju - sju istället men tyvärr fungerar det inte så. Kan inte lämna ut mediciner hur tidigt som helst. Ikväll var det lugnt men nästa vecka kan det vara stressigt så att man inte ens hinner gå på toaletten. Jag har aldrig haft det såhär lugnt under mina år där, men kan vara skönt ibland. Som ni säkert förstår så har det varit en bra kväll och jag har bara träffat trevliga personer.

Hur har ni haft det ikväll?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att jag inte är ensam om det :D

2010-06-30 @ 22:22:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0