Skånetripp

Datum 2010-06-18 | Tid 07:52:11
Idag blir det en rolig dag som sagt. Jag och Martin ska nämligen åka runt lite i Skåne, då det tar lite tid att åka från ställe till ställe har vi valt att rikta in oss på Simrishamn och Ystad. Där är jättefint verkligen så ska bli kul att åka dit och bara gå runt och titta. Kameran följer med så kommer bli en massa bilder. Ikväll kommer min lillebror hit och så ska jag bjuda honom på en öl på krogen. Lovade han det för längesedan så får stå vid mitt ord. Känns konstigt att han får gå på krogen, ävern han ska ju bli vuxen någon gång.

Synd bara att det inte är jättefint väder men jag hoppas solen kommer fram under dagen och att regnet håller sig borta.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0