Söndagsångest

Datum 2010-06-27 | Tid 09:23:12
Idag har jag söndagsångest. Börjar ju på jobbet imorgon och jag hade mer än gärna varit ledig lite till. Mest trött på att höra alla som ska ha semester, de kan ju tänka på oss som måste jobba över sommaren. Jag är en bitter människa!

Igår var vi ju hos mina föräldrar och firade min bror. Var mycket trevligt. Åt grillad god mat och en jättegod tårta som jag absolut inte kunde hålla mig ifrån. Nu blir det hårdträning i flera veckor för att bränna bort alla de kalorier. Min systerson Anton är så söt, när vi hade ätit frågade han mig om jag ville koppla något åt honom. Jag förstod först inte vad han menade men sen visade han ett koppel. Han ville gå ut med mamma och pappas tax Toker. Det gick jättebra och vi hade många intressanta samtalsämne, det var mest Anton som pratade haha.

Idag ska jag städa och så måste jag handla. Tvätten är redan igång. Skönt med egen tvättmaskin! Synd bara att jag kommer städa hela veckan på jobbet också. Det är inte min favoritsyssla direkt. Ska väl inte klaga, det är inte alla som har ett jobb ju.



Får väl börja nu så att jag blir klar någongång. Vi hörs sen!

Glöm nu inte rösta på mig här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0