12 timmars praktik

Datum 2010-05-19 | Tid 05:36:45
Förstår inte hur trött en människa kan vara. Antar att förkylningen gör sitt också. Är inte så lätt att sova med täppt näsa och ingen nässpray fungerar. Att andas med munnen fungerar ett tag men sedan blir man så torr i munnen att det inte går mer.

Idag är det nästnäst sista dag på praktiken, jag börjar se ett slut på det nu. Denna dagen blir lång då jag kommer vara där i 12 timmar. Är pedagogisk konferens ikväll. Får se vad denna ska handla om, blir spännande. Tycker det är roligt att jag får följa med på sådant eftersom jag själv kommer få gå på sådant när jag börjar jobba sedan.

Som ni då förstår så blir det inte mycket mer bloggande för min del. Kanske ingenting alls. Det får jag se.

Nu ska jag gå och räkna ut hur många glasskulor jag behöver tills imorgon. Ska nämligen klippa till dem idag.

Hoppas ni får en fin dag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0