12 timmars sömn

Datum 2010-05-08 | Tid 11:07:33
Verkar inte bli någon sol här idag heller :(. Så himla tråkigt, vill ha sommar och sol nu ju. Hoppas den kommer snart.

Igår blev det inte mycket skrivet. Var så himla trött, sov hela kvällen. Var meningen att jag och Martin skulle se film och vi startar filmen men jag somnar inom en kvart. Måste verkligen ha varit trött. Har nästan sovit 12 timmar och det är inte likt mig.

Nu ska jag äta frukost och sedan ta det lugnt. Idag blir det en slappedag och imorgon ska jag fixa lite inför praktiken på måndag.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0