17 maj

Datum 2010-05-17 | Tid 08:11:41
Känner mig klar med min planering nu. Hoppas bara att mitt arbetslag och min mentor gillar den nu. Är så trött på att man som student ska sitta och planera en massa på egen hand när det inte går till så i arbetslivet för då planerar man med sitt arbetslag.

Ska bara fixa lite på en gammal planering som mentorn inte var helt nöjd med. Märks att man går avancerad nivå nu då allt är svårare.

Måste städa idag. Imorgon kommer någon från HSB för statusinventering och elsäkerhetskontroll. Jag har absolut ingen aning om vad det innebär men jag är i alla fall inte hemma när de kommer och skönt är det. Stackars Martin som får ta emot dem.

Inatt kunde jag sova utan att vakna av igentäppt näsa. Så det börjar bli lite bättre med förkylningen och det är bra.

Ska nog gå en sväng till Ica också för de hade billig glass :). Jag skulle kunna avstå chips, godis och läsk men glass, kakor, bakelser och tårtor har jag svårt att stå emot. Jag är ett litet kakmonster därför var det ju jättebra att jag gick Livsmedelsprogrammet på gymnasiet där vi tre dagar i veckan bakade kakor och sådant. Inte konstigt att man ser ut som man gör idag haha.

Vad händer hos er idag?

Kommentarer
Postat av: sandra

ja de är inte helt fel med de hihi:P händer för dig idag då?

2010-05-17 @ 10:39:48
URL: http://sandriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0