25 maj

Datum 2010-05-25 | Tid 07:09:57
Då ska jag ännu en dag sitta med den förbaskade projektplanen. Tror jag kräks över den snart. När den är klar idag så ska handledaren tycka till och sedan är där säkert en massa saker som behöver ändras. Nästa fredag då är jag nog den gladaste personen på hela jorden. Då börjar sommarlovet, som i och för sig innebär en massa jobb men då får jag betalt för att jag sliter som ett djur.

Får mitt jobbschema denna vecka hoppas jag.

Nu får jag hitta något trevligt att ta på mig. Vet bara inte vad! Alltid så himla svårt tycker jag.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-05-25 @ 11:02:33
URL: http://lillmian.se
Postat av: bitterfittan

så skönt (:



hur är allt med dig annars?

2010-05-25 @ 13:04:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0