Aldrig hemma

Datum 2010-05-27 | Tid 22:10:55
Är det nu jag börjar bli gammal då jag tycker det är jobbigt att vara borta större delen av dagen och vara så trött när jag väl kommer hem att jag bara vill sova? Eller beror det på att det har varit mycket nu ett tag att jag bara vill vara hemma för att kunna koppla av? Har återigen varit borta hela dagen, vill inte ha det så längre. Dessvärre kommer det bli så en vecka till. Jag har bestämt mig för att jag inte ska göra ett endaste dugg mellan den 5 juni och 11 juni. Behöver bara vara hemma känner jag. Kan tyckas tråkigt av många men behöver det.

Handledningen gick bra idag. Nu vet vi var vi ska lägga fokus i uppsatsen och hur vi ska göra med dem olika delarna som den ska bestå av. Har fixat ett par av böckerna som vi behöver och det känns skönt.

Bion var helt underbar. En hel biosalong med nästan bara tjejer, alla "åh" och "wow" när Carrie gick in i sin walking closet. Fantastiskt!

Är så trött nu att jag ska ta och lägga mig. Vi hörs imorgon mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, undrar om det är just en killgrej? :P

2010-05-27 @ 23:58:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0