Att kunna andas

Datum 2010-05-14 | Tid 19:36:24
Uppdatering från sjukstugan. Jag som var så glad över att slippa feber har nu drabbats av det också. Visserligen bara 38 grader men ändå. Det är inget roligt att vara sjuk. Man orkar inte göra något och inte vill man sova heller. Är glad att det är helg så att jag bara kan vara hemma. Tråkigt nog så är det den 15 maj imorgon och då har jag och Martin 2årig förlovningsdag men kan nog inte firas. Nu ska jag sluta gnälla och vara glad över att jag hittade nässpray så att jag kan andas igen.

Var väldigt lugnt på praktiken idag. Endast åtta barn. Kändes inte lönt att vara där men nu har jag varit där så nu kan ingen gnälla.

Jag skulle ju hämta ut biljetterna till SATC 2 och eftersom jag kom en halvtimme för tidigt till Lund så passade jag på att titta i affärer. Jag köpte en rosa klänning på H&M, ett svart långt linne på Gina Tricot och rosa leggings på Lindex. Nästa vecka ska jag köpa den rosa klänningen i svart så att jag kan ha den till mina rosa leggings.

Ni får se bilder på det imorgon!

Se om jag orkar uppdatera ikväll annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0