Bio

Datum 2010-05-27 | Tid 08:35:30
Dagen idag blir fullspäckad. Ska först in till Malmö för att ha handledning angående projektplanen. Känns inte alltför roligt men det är bra att få tips på hur man kan göra det bättre. Därefter ska jag gå runt i Malmö i ungefär 2½ timme för att sedan ta tåget till Lund och möta upp Sarah! Tycker inte det är lönt att åka hem emellan.

I Lund ska Sarah och jag gå på bio. Vi ska se premiären av Sex and the city 2. Hade egentligen velat se den igår på smygpremiären då man fick en goodiebag men hittade ingen att gå med. Samtidigt kostade det 250kr. Ganska dyrt med andra ord.

Har nog insett att det tyvärr är så som jag skrev igår. Att man ska behöva ha en pojkvän som är från samma land som sin vän för att bli mer accepterad. Helt sjukt men inget jag kan göra något åt. Om det verkligen är så så är det ingen vän för mig. Vad spelar det för roll om ens pojkvän inte har samma kultur som sin vän? Att man döms för en sådan sak gör mig jättearg.

Vinnaren igår Lina, kika in hos henne!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men om man gått barn och fritid? e det likadant då?

2010-05-27 @ 18:33:10
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att han har börjat vakna av sig själv. TYcker det är så tråkigt när de ska sova bort hela morgonen :P

2010-05-27 @ 21:25:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0