Bio

Datum 2010-05-06 | Tid 06:09:59
Undrar hur vädret ska bli idag? Jag vill att det ska vara varmt och soligt nu. Är ändå maj nu. Igår kändes det mera som mars. När solen tittade fram blev det riktigt varmt men så fort den försvann började det blåsa och var kallt.

Jag vill också att barnen inte är som igår. Jag kände inte igen dem, hade igår varit min första dag så vet jag inte om jag velat komma tillbaka.

Nu ska jag göra mig iordning. Kan säga som så att det blir en senare uppdatering ikväll för jag och Martin ska på bio. Vi ska se The bounty hunter. Någon som sett den?

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh jag vill också på bio (:

2010-05-06 @ 14:58:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0