Coca cola glas

Datum 2010-05-26 | Tid 13:56:22
Vilken härlig dag måste jag säga! Det är fint väder ute, finns vissa moln men de ser snälla ut. Jag har suttit och skrivit lite på reflektionsrapporten angående min praktik. Annars har jag legat i soffan och läst Mari Jungstedts nya bok "Den farliga leken". Boken är på 375 sidor och jag har drygt hundra kvar. Hann läsa 47 sidor igår. Då förstår ni själva haha.

Har ni sett Mcdonalds nya Coca cola glas? Tycker de är grymt snygga så idag ska jag och Martin kila bort dit för att få vars ett. Inte den nyttigaste maten så det är tur vi ska gå. Vi bor i centrum och Mcdonalds ligger precis i början av Eslöv när man kommer med bil från till exempel Malmö. Tar ca 15-20min att gå.



Ska nu plocka fram lite kläder och sedan ta en dusch! Är hur varmt som helst här inne. Blir alltid ca tio grader varmare här inne än vad det är ute. Inte roligt om det är 30 grader varmt ute.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet hur det känns att göra så mkt:O skolan e tråkig

2010-05-26 @ 17:02:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0