Effektivare idag

Datum 2010-05-09 | Tid 09:19:12
Känns som att denna dag kommer bli lite mer effektiv än vad gårdagen var. Har redan sammanfattat berättelsen till imorgon men jag vet inte om vi kommer använda den eller den lite längre versionen. Nu är det i alla fall gjort. Ska lite senare fortsätta att ändra min långtidsplanering så att den blir klar. Måste även börja planera upp matten jag ska hålla i ett par gånger och som min mentor ska få se när hon kommer nästa gång.

Allt kommer inte göras idag såklart men ska försöka göra en del så att jag har mindre sedan.

Måste även se reprisen av Desperate housewives. Jag somnade ifrån det i tisdags, typiskt mig liksom.

Ska även handla lite idag är det väl tänkt. Vi har massor med kött men inget att ha till. Skulle även behöva mer frukt och grönsaker.

Min kamerasladd är fortfarande borta så kan tyvärr inte visa upp nya bilder. Jag förstår inte var den tagit vägen.

Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

hehe ja du (A) lite lik iallafall när jag var liten ;P

2010-05-09 @ 10:24:41
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Amanda Jenny Ingo.

fin blogg

2010-05-09 @ 12:10:59
URL: http://amandajennyingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja lille bambi! skorpan e väl inte heller levandes?? Kram

2010-05-09 @ 14:55:37
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0