Effektivt

Datum 2010-05-02 | Tid 21:34:36
Har varit en effektiv dag känner jag. Var ute och gick en promenad i det fina vårvädret med Marielle, så härligt! När jag kom hem tittade jag på en film som jag tror heter I hate Valentines day. Ganska bra så den får 4 av 5 i betyg.

Har även tränat ikväll. Blev 15 minuter på crosstrainern och 25 situps. Får ta det lugnt nu i början, har haft ett uppehåll på typ två veckor för att jag har varit lat. Tyvärr!

Strax ska jag gå och lägga mig, imorgon är det praktik igen och klockan ska ringa fem. Jag lär vakna innan och stänga av det. Hatar att vakna till alarmet, även om det är ljuv musik.

Vi hörs förhoppningsvis imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0